خیالات دور ریختنی نیستند

یه هفته ای هست که چیزی ننوشتم، دوست داشتم بنویسم، اما افکارم به کلمات متصل نمی شدتا اینکه امروز فیلم« شب های روشن» رو دیدم .برای من فیلم قشنگ و تاثیر گذاری بود.یه جایی از فیلم استاد میگه« باید خیالاتم رو دور بریزم تا جا برای واقعیتهای زندگیم باز بشه». 

راستش از ظهر به این جمله فکر میکنم و به این که یه ادم یا ادمی مثل من چطور میتونه خیالاتش رو دور بریزه. اونم خیالاتی که جزئی از زندگی و وجودت هستن.من  با اونها شاد و غمگین میشم و دوست دارم در کنار واقعیتهای زندگیم باهاشون زندگی کنم.دوست ندارم دورشون بریزم.

نظرات 4 + ارسال نظر
قاسم چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ب.ظ http://1www.blogsky.com

در این کشاکش زندگی و مشکلات زیاد از همه نظر تقریبا آدم سالمی وجود نداره! پس از این نظر نگران نباش!

---------------
در خصوص اون مطلبی که رفتی توی یه اداره و ...
من ۵ ماهه به عنوان کارشناس توی یه اداره کار میکنم. به عنوان نیروی شرکتی.
اینقدر سو مدیریت و اینقدر آدم های بی شواد و عقاید و خرافه و خاله زنک بازی زیاده که تا حالا مالیخولیا نگرفتم عجیبه!
شاید هم گرفتم؟!
باید بیشتر فکر کنم!
---------------------------------
خوشحال می شم به بلاگ من سربزنی و کتابی که واسه دانلود گداشتم رو مطالعه کنی!
منو از نظراتت بی بهره نذار!
با تبادل لینک موافقید؟

افسانه چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.eli-100.blogfa.com

مثل زندگی بیگ فیش!!!!

فوری چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ

شب های روشن..خیلی دوسش دارم،وقتی حواست نیست زیباترینی
من عاشق آدم های خیال پردازم

بیژن شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ http://bijan22.blogfa.com

شبهای روشن یکی از قشنگترین فیلمهایی هست که من دیدم تا حالا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد