سگ و شیشه عطر

سگ قشنگ من ،سگ خوب من، حیوانک عزیز من بفرمایید جلو این عطر عالی را که از دکان بهترین عطر فروش شهر خریداری شده استشمام کنید. سگ در حالی که دم خود را می جنباند حرکتی که در عالم این موجودات بینوا مترادف خنده و لبخند ماست به جلو می آید و کنجکاوانه پوزه ی خود را بر دهانه شیشه عطر می گذارد سپس وحشت زده خود را به عقب می کشد و به علامت سرزنش به روی من عو عو می کند .

آه سگ بدبخت اگر مشتی نجاست به شما تقدیم کرده بودم آن را با لذت می بوییدی و شاید هم می بلعیدی بنابراین ای مونس ناسزاوار زندگی غم آلود من شما به عامه مردم شبیه هستید که نباید به آنان عطرهای لطیف عرضه کرد زیرا که برآشفته شان می کند. آنچه به انان باید داد زباله هایی است که با دقت انتخاب شده باشد .


«شارل بودلر»

نظرات 3 + ارسال نظر
آجز چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ http://www.ajez.blogsky.com

سلام
من ایشون رو نمیشناسم
ولی دنیا رو کسانی مثل ایشون به این روز انداختند با این عقاید مسخره

بشنو و انجام نده

بهزاد سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ب.ظ

مرسی

مهدی پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام. همچین داستانی تو مثنوی مولوی هست.موفق باشی و سربلند.
سودان-خارطوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد