لاکپشتم مرد

یه بار یه نفر به وبلاگم سر زده بود و توی نظرش گفته بود :وبلاگت شلوغ پلوغه

نمیدونم شاید اینطور باشه چون توش همه چی نوشته میشه شعر و متن از دیگران و از خودم و احتمالا این از اصول وبلاگ نویسی به دور باشه.

اما من این وبلاگو درست کردم تا هر چیزی که دوست دارم توش بنویسم مثل یه دفترچه خاطرات .

الانم چیزی که می خوام بنویسم اینه که:

یه لاکپشت کوچولو داشتم که چند روز پیش مرد.

من به حیوانات علاقه زیادی دارم تو خونه دوتا مرغ عشق دارم و یه آکواریوم پر از ماهی .شرایط نگه داری حیوون خونگی دیگه ای رو ندارم وگرنه سگم خیلی خیلی دوست دارم و شاید یکی بخرم.

به لاکپشتها علاقه زیادی دارم. از سلانه سلانه راه رفتنشون خوشم میاد و کیف می کنم وقتی دهنشون رو دو برابر کلشون باز می کنن تا یه گاز به کاهو بزنن.برای همین چند ماه پیش شوهرم برام یه لاکپشت کوچیک خرید.گذاشتمش تو باغچه و هر روز یا دو روز یه بار براش برگ کاهو می بردم .چند روز پیش براش کاهو بردم دیدم برعکش شده افتاده روی پله .وقتی برش داشتم دیدم بدنش سفت شده و دیگه با دیدن من سرشو نکشید تو و چشاش بی حرکت بود و خشک.

دلم از غصه ترکید.

هزار بار به خودم لعنت فرستادم که چرا زودتر بهش سر نزدم. آخه خدایا چرا باید این بدبختا وقتی برعکس میشن نتونن برگردن سرجاشون و زجرکش بشن؟


نظرات 3 + ارسال نظر
فووری چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ب.ظ http://helpthemis.blogfa.com

حیوون خونگی نگهداری میخواد،معلومه وقتی بعد یه هفته بهش سر میزنی بیچاره می میره!
قاتل حیوانات!بی رحم!بگم یکی از مرغ عشقاتو همینجوری کشتی!آخه این چه جوری علاقه ای!!

اونوقت میگی چرا نظرمو تایید نمی کنی؟
آخه بچه من کی یه هفته بهش سر نزدم .قضیه مرغ عشقم که خودت بهتر میدونی.

عزرائیل شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ق.ظ

با عرض سلام...
من هم این مصیبت را به شما تسلیت عرض میکنم و امیدوارم خداوند به شما صبر و برای لاکپشتان آرامش روح عطا فرمایند.
و برای خرسندی و شادی روح آن مرحوم فاتحه ای میخوانم

بسم الله الرحمن ارحیم
الحمدلله رب العالمین
الرحمن الرحیم
مالک یوم الدین
ایاک نعبد و ایاک نستعین
اهدنا الصراط المستقیم
صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم ولاالضالین

بسم الله الرحمن الرحیم
قل هو الله احد
الله الصمد
لم یلد و لم یولد
و لم یکن له کفوا احد
انشاالله غم آخرتون باشه

انشالله غم آخرت باشه خدا ایشونو بیامرزه
ایشالله هرچی خاکه باقی عمرتان

زینب دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ http://heshki.blogfa.com

اوه متاسفم
منم حیوونا رو دوس دارم ولی نمیتونم بهشون دست بزن مثلن یکی از دوستام چنتا گربه داشت جس میکردم کثیفن واسه همین همش ازشون فرار می کردم
ولی ماهی دوس دارم...
دیگه نمیشه کاریش کرد به قول ما کرمونی ها
وللللللللللللللللللللللش کن(با کسره روی لام)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد