چیپ باش ،اما آدم باش

یکی از دوستان تعریف می کرد داشته برنامه آکادمی گوگوش رو تماشا می کرده که جاریشون از در تو میاد و میگه هه هه آکادمی گوگوش نگاه می کنی، هه هه محسن بیا نیگا کن اینا آکادمی گوگوش میبینن.

فوری ما اونجا حضور داشت گفت بله خیلی ها میگن دیدن برنامه هایی از این قبیل چیپه(cheap)

گفتم خب من دلم نمی خواد اکس پنسیو (expensive)باشم.فوری گفت خره میگن مقابل چیپ،هایه(high)


پی نوشت:دیدن  یه برنامه یا خوندن یه کتاب یا چه می دونم هر چیز دیگه ای سلیقه ایه .خواستم بگم عقم می گیره از آدمایی که همه چیزشون رو فدای «های» بودن کذایی شون می کنن.

نظرات 2 + ارسال نظر
فووری جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://helpthemis.blogfa.com

نقش اول پست هات شدما
خودتو ناراحت نکن درگیر نشو آدما با هم فرق دارن

میم پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ

میبخشین.....!!!!
چیپ؟!اکسپنسیو؟!
میشه یه توضیح کوچیک بدین به اطلاعاتم اضافه کنم،ممنون میشم.من نمیدونم یعنی چی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد