آسمون همه جا یکرنگه؟

بهم میگه چقدر برنامه ریزی کردی برای این هدفی که دارید همه زندگیتون رو براش می ذارید؟

میگم برنامه ریزی خاصی نکردم اصلا من نمی تونم برای آینده خیلی برنامه ریزی و ریز بهش فکر کنم.

از همون بچگی هم همینطوری بودم وقتی ازم می پرسیدن می خوای بزرگ شدی چه کاره بشی نمی دونستم چی باید بگم یعنی نمی تونستم تصور خاصی داشته باشم از آینده ای که نمی دونم چه جوریه؟

بعد می گم حالا آخرش اینه که برمی گردیم سر خونه اول.

میگه آخه حرف همه زندگیتونه. بعد دستشو جوری میگیره انگار داره یه کیسه کوچیک رو با یه دست بلند می کنه .

می گم میدونی فکر می کنم شاید یه جای دیگه همه چیز بیشتر جنبه انسانی داشته باشه و ادم حداقل یه  زندگی دنیایی بهتر و لذت بخش تر داشته باشه.

شونه هاش رو به علامت ندونستن بالا می ندازه و میره بخوابه.


نظرات 4 + ارسال نظر
Nima جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.MidNight-Cafe.blogsky.com

to in mamlekat barname rizi vase aynade yani zereshk ...

پسر باکره شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:52 ب.ظ

من از بچگی دوست داشتم معلم شم.
خیلی دوس داشتم
خیلی
ولی نشد
یعنی بنا به دلایلی درسو ول کردم.
حیف.اگه میتونستم معلم بشم حتما معلم ریاضی میشدم چون هیچ دروغی توش نیست و اصلا تنها شغلیه که توش دروغ نیست
تمام چیزایی که میگی درسته.
ولی خب
نشد

فوووری سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ب.ظ http://helpthemis.blogfa.com

مطمئن نیستم
ولی فک می کنم همه جا یک رنگ باشه

آسمون دلو عوض کنیم راحتترم هست

pary شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ http://www.babaee1.persianblog.ir

salam banu jan deltange neveshte hatan budam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد