سخت ترین کار دنیا

مامان بودن کار سختیه وقتی که باید برای رسیدگی و تر و خشک  کردن بچه هات وقت بزاری ،وقتی که توی مسائل تربیتیشون می مونی.

مامان بودن کار گریه داریه وقتی که ساعت 11 شب میشه و داری میمیری برای یک ساعت سکوت و آرامش که فیلم ببینی، که ساز بزنی، که کتاب بخونی، خیر سرت یه چیز بنویسی تو این صفحه که دوستش داری و مجبور نشی شبا هی خودگویه کنی تا خواب بری، یا اصلا هیچ کار نکنی فقط بشینی و کانال تلویزیون عوض کنی اما هنوز بیدارن و وقتی تمام حربه ها رو به کار میگیری تا برن اتاقشون اونقدر خسته شدی که فقط می خوای چشماتو ببندی .

وقتی مامانی زیاد دلت می شکنه مثلا وقتی پسرت که حالا نوجوون شده چشماشو می دوزه توی چشمات و بهت جواب سربالا میده ،مثلا وقتی میبینی خیلی موفق نبودی تو تربیت بچه هات و اونی نشدن که براش سعی کردی.

مامان بودن کار شیرینه همینجوری بیخودی

نظرات 6 + ارسال نظر
عسل یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ق.ظ http://sweetworld.blogsky.com

بالاخره اومدی خاکشیر جان!!! ای بابا من که بچه ندارم از الان نگران این چیزام دیگه اگه مثل شما داشتم که هی وای من!!!
ولی خدایی داشتم یه بچه شیرین زبون خستگی ادم در میکنه

پسر باکره یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ

دوست ندارم سر این حرفم برداشت توهین امیزی بکنید ها.ولی با دیدن مادر ها همیشه به خودم گفتم بدبخت ترین انسان ها مادر ها هستند.مخصوصا وقتی بعضی وقت ها خودم عصبی میشیم و سر مادرم داد میکشم... میدونید؟دست خودم نیست.سر بعضی از مسائل گذشته و دوران بچگیم و اینا وقتی یکی صداشو میبره بالا از کوره در میرم.بعد همین دیشب بابام صداشو برد بالا و منم نفمیدم چی شد که یه لحظه چشمم خورد به مادرم یجوری خوورد شدم که... هیچ ربطی هم به مادرم نداشت اما ... بلا فاصله همیشه هم پشیمون میشم...با این که ستمی که از طرف مادر پدرم در حق من شد به گردن مادرمم بیشتر و کمتر از پدرم نیست اما سر مادرم این حس همیشه هست با من...پسرتونم دو سه سال بعد حالیش میشه عذاب وجدان بعد از اذیت کردن مادرو...
ارادت...

دختر همساده سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ http://http://hamsade10.blogfa.com/

مادر بودن ...تنها شغلیه که هرگز نه مرخصی داره ..نه پاداش.
اینو یه خانم روانشناس امریکایی گفته که اسمش یادم نیست!!!!!!

مارال پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ب.ظ

شاید شیرینی واقعی رو وقتیاحساس کنین که بزرگ بشن....
شاید....

ولی پرورش ذهن از همه چی مهمتره....مادر بودن کار سختیه...اما این که اونی نشدن که میخواستین تقصیر شما نیست....چون شما تنها کسی نیستین که دارین بهش چیزی یاد میدین....

اما فکر کنم بچه ها گاهی اونقدر شیرینن که کل خستگی رو رفع میکنن....
موفق باشید خانوم یک زن...

اسماعیل شریف نژاد یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ب.ظ

خوب میشه
همه چیز

مامان بودن کار شیرینه همینجوری بیخودی

پسر باکره یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ

شما کجایی؟
بابا چرا نیستی اخه؟
امید وارم هرجا هستی شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد