پر شدنم آرزوست

اینروزها حس می کنم یک حوض هستم.خواستم بگویم آبگیر دیدم خیلی زیاد است برایم.

یک حوض مثل همانی که توی چند عکس از آلبوم قدیمی مادرم اینها دیده ام, همان که پدر و عمویم لبه اش نشسته اند. هر دو کت چرم قهوه ای با شلوار دم پا گشاد پوشیده اند و موهای پرپشتشان را یک وری شانه کرده  به طوری که نیمی از پیشانی شان را پوشانده است و سبیل هایشان که تا دو طرف لبشان پایین آمده و با صورت و چشمهای جذابشان به جایی از حیاط خیره شده اند .دلم می خواهد همان باشم چند گوشه و نه چندان بزرگ یا خیلی کوچک.

تصور آن حوض خاص بودن به خودی خود خوب که هیچ ,برای من  لذت بخش است. دردناکی اش به این است که دائما فکر می کنی ظرف وجودی ات رو به خالی شدن است .

انگار به نیمه رسیده ای و دلت این را نمی خواهد.به آدمهایی که آمده اند و لبه ات نشسته اند که فکر می کنی از خیلی هایشان حالت بد می شود شاید بشود گفت که دست و پایشان را  شسته اند و سر آخر فین بزرگی درونت کرده اند و نمی توانی ردشان را هرگز از روی وجودت پاک کنی.

کسانی هم هستند که تنها ,بودنشان پناهی است در برابر آفتاب و باد و هرچیزی که کم یا آلوده ات کند, چه برسد به اینکه لبه ات بنشینند و دست و رویی هم بشویند .وجودشان پاکی می اورد هر لحظه در کنارشان بودن حس کمی و کم شدن را زایل می کند.


 باید  به یک شیر آب فکر کنم که شاید جایی کنارم تعبیه شده باشد و بشود بازش کرد.

شاید هم باران ,هرچند احتمال دارد ظرف هر کسی را یکبار بیشتر پر نکند ,اما من به هر دویش فکر می کنم.

خالی شدن را نمی خواهم


نظرات 8 + ارسال نظر
عسل دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ق.ظ http://my-sweet-world.blogsky

خاکشیر جان نمینویسی و نمی نویسی و وقتی مینویسی حظ کامل میبریم!

همسفر دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ

مثل همیشه زیبا
نظاره کردن خالی شدن خود بسیار سخت است

شاعر زنده سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ق.ظ http://azman-ta-to.blogfa.com/

بهترین نوشته های انسان ها و نویسندگان نوشته هایی هست که از خودو خاطراتشون مینویسند.و یا به ریختن در قالب داستان ارائه می کنند.
نوشته های شما همیشه جالب و روان نوشته شده و مخاطب داره
شاید نوشته هایی صدها کامنت داشته باشه ولی یکیشون مخاطب نیستند و همشون رهگذرن.ولی وبلاگ شما بین همه بچه های انجمن با انکشت شمار کامنتش برا همه دوست داشتنی هست و دوستان زیادی سر میزنن.واین خوبه و جای تبریک داره.
براتون آرزو موفقیت میکنم
.

فوووری سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ http://helpthemis.blogfa.com

شما با این قلم تون آخه مگه میشه حوض خالی باشید
شما دریایید عزیز جان
فقط کمی خودتو درک کن دریا جانم


در ضمن
من همیشه هستم

اسماعیل شریف نژاد چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ق.ظ http://ghelegh.blogfa.com

خوب بود

پسر باکره پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام بانو
سال نو مبارکت باشه عزیز
ارزو سلامتی برای شما و خانوادتون دارم

مارال جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

بانوی خوبم عید شما هم مبارک.....

کاش سال بهتری باشه امسال....یک زن جانم از یادم نمیرین هیچوقت....امیدوارم همیشه بخندین و آرامشتون از ته دلتون باشه....

آدم چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:24 ب.ظ http://33years2.blogfa.com/

داغی یک آدم از هوس نیست
از وجود حوا هست و نه هوا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد