فاطمه خانم زنی متاهل است.دیروز پسر و شوهرش به او گفتند می خواهند از این به بعد به او بگویند فایده خانم .

پسرش گفت: مامان وجودش پر از فایده است مثلا غذاهای خوشمزه برایمان درست می کند خانه را مرتب می کند مرا بوس می کند و مهربان است و شوهرش گفت بله همه اینها به کنار فایده های اساسی دیگری دارد که جلو بچه نمی شود گفت .و با لبخند رضایت آمیزی گفت کلا همه فایده ها به کنار آن یکی هم به کنار . و در نهایت تصمیم گرفتند فاطمه خانم را فایده خانم صدا کنند.

کارهای زیادی است که فایده خانم  دوست دارد یاد بگیرد و انجام دهد و تا تهش را برود اما تواناییش را ندارد و زود احساس خستگی می کند و نیمه کاره هدفش را رها می کند.اخیرا چشمهایش وقتی خسته می شود کلمات را تار می بیند و باز اخیرا متوجه شده است که وقتی دور از شوهر و بچه هایش باشد احساس پوچی می کند.

فایده خانم معمولا از خودش رضایت ندارد و فکر می کند اکثر ساعتهای زندگیش به بطالت گذشته است .


نظرات 6 + ارسال نظر
همسفر چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

من همیشه دوست داشتم که دیگران با حضور من شاد شوند و مرا انسانی بدانند که نبودنش برایشان محسوس است چرا که به این باور رسیده ام که رضایت و خوشحالی کسی که دوستش دارم از وجود من، مرا نیز خوشحال و راضی میکند.

مجتبی ابراهیمی چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:46 ب.ظ http://www.ahuramodern.blogfa.com

دوست عزیز سلام
برزوم با شعر جدیدم : طلسم
و همچنین داستان کوتاه : چراغ زرد
با احترام دعوتید به خوانش و نقد
با تشکر


یک تلگرافچی با سیگنالهای ناقص !

ﯾﻠﺪﺍ پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ق.ظ http://booos88.blogfa.com

ﭼﻘﺪﺭ ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺘﻬﺎ ﻫﻤﻪ ﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻓﺎﯾﺪﻩ ﺧﺎﻧﻢ ﺷﺒﯿﻪ ﻣﯿﺸﻮﯾﻢ

مارال پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:37 ب.ظ

خود فایده خانوم چی میخواد؟اصلا فایده خانوم یادش هست چه جوری باید چیزی رو برای خودش بخواد؟

اصلا فاطمه خانوم وقتی تو آینه خودش و میبینه خودش و میشناسه؟

دوستتون دارم یک زن جانممممممم......
کاش همیشه پر از انرژی و آرامش باشین....

پسر باکره پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ

من دلم سخت گرفتست ازین
میهمان خانه ی
مهمان کشه
روزش تاریک.!

اسماعیل شریف نژاد چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ق.ظ http://ghelegh.blogfa.com

ایده حیلی حوبیه ادامش بدید ... حیلی میشه از فاطمه ای که صداش می کنند قایده صحبت کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد