دلم چند روزی تنهایی می خواهد

یکی از دوستان نوشته بود رفته مسافرت و فارغ شده از دلمشغولی های روز مره اش. 

دارم به این فکر می کنم که چطور می شود در یک سفر چند روزه رها شوی از وابستگیها و دلمشغولیهای روز مره زندگیت .شاید برای آقایان امکان پذیر باشد. 

این چند مدت آرزو می کنم کاش بتوانم بروم جایی دور از شهرم.مثلا کیش، کنار دریا( می گویم کیش چون خیلی تحمل سرما را ندارم و دریایش هم قشنگ تر است) ،بعد بتوانم ساعتها رو به روی دریا بنشینم  و فکر خود را آزاد کنم از قید و بندها ی زندگی. 

و لی احساس می کنم ذهن یک زن ، یک مادر نمی تواند حتی برای چند روز رها باشد. 

پس چکنم؟

نظرات 4 + ارسال نظر
یک زن جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ب.ظ http://boyesharji.blogsky.com/

می فهممت. چقدر دلم این روزا تنهایی می خواد.

فوری شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:53 ب.ظ

منم ببر با خودت،قول میدم مزاحم تنهاییت نشم،قول میــــــــدم

بداقبال یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ

به نظر من در زندگی اگر هدفی وجود داشته باشد فرقی نمی کند تنهایی و احساس تنهایی بخشی از زندگی زمینی است و نتیجه آن با ارزش است ولی اگر بخواهی باری بهر جهت و رها از هر چیز و هر قید و بندی (لاابالی) باشی آنوقت مطمین باش به نوعی خودمان را بازی و فریب داده ایم

یک زن دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ

بهتری خانومی؟

سلام عزیزم.آره خوبم.هزار بار ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد