هفته ایی که گذشت هفته سختی بود و تحملش خارج از ظرفیت من.اما من تونستم ازش بیرون بیام.به نتایج خوبی هم رسیدم. 

 دو سالی بود که مثل یه کشتی بی سکان بودم.دنبال چی بودم خودم نمیدونم.بی هدف  سیر می کردم و هر جزیره ای برام حکم محل امن و نجاتی رو داشت .اما وقتی کنارش پهلو می گرفتم میدیدم نه ،این اون چیزی نیست که من می خوام. لنگر بر میداشتم و باز روانه می شدم. 

روزهای بی هدف بودن من توی زندگی زیاد بوده اما هیچ وقت مثل دو سال گذشته نبوده.تاوان سختی را به خاطرش دادم.اما فکر کنم تموم شد. نمیگم الان شدم یه فرد هدفمند و مفید اما دیگه تحملم برای دریا نوردی بی حاصل تموم شده. 

فهمیدم که عشق و محبت همینجاست .فهمیدم یکی بوده همه این سالها کنار من، که نتونسته خودش رو بهم نزدیک کنه و اینکه زندگی همینجاست. 

نظرات 3 + ارسال نظر
بد اقبال پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ

خوشحالم که راهت پیدا کردی آرزوی موفقیت دارم برات پایدار و پیروز باشی

فوری جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ

مواظب باش حفظش کنی..خیلی مواظب باش

یک زن جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ب.ظ http://boyesharji.blogsky.com/

چقدر خوبه که عشق رو پیدا کردی و از این بی هدفی دراومدی. امیدوارم همیشه شاد وموفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد