لذت کویر

جمعه ای که گذشت برای اولین بار با گروهی رفتیم کویر نوردی . 

من توی یکی از شهرای کویری به دنیا اومدم و بزرگ شدم، اما تا به حال کویر بکر رو به چشم ندیده بودم .  

کفشهام رو در آوردم و پاهام گرمی رو و سردی زیر ماسه ها رو حس کرد . 

حس آرامشی که بهم می داد بی نهایت بود.قدم برداشتن روی ماسه ها سخت بود خصوصا وقتی می خواستی از یه تپه  بری بالا ،ولی لذت داشت.دلم نمی خواست قدمهام یکدستی و صافی شنها رو از بین ببره .

بالای تپه می ایستادم و یکدستی و زردی بی انتهای ماسه ها را تا دور دست می دیدم و احساس آرامش و خوشی می کردم . و بعد از سراشیبی تپه با سرعت به پایین می دویدم.چند بار این کارو تکرار کردم و هربار برام حس سرخوشی و روی زمین نبودن تکرار می شد.

می گن وقتی به جنگل و هوای تمیز رسیدی نفس عمیق بکش .من اونجا نفس عمیق کشیدم و با همه وجودم  کویر رو حس کردم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
بیژن یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ب.ظ http://bijan22.blogfa.com

این حس پا برهنه راه رفتن روی ماسه خیلی خاصه.منم امسال برای اولین بار تجربه اش کردم. کویر خیلی عجیبه.

بداقبال جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ

حدود ۲۰ سال قبل برای اولین بار کویر را با تمام زیبایی و خشونت و بی رحمیش تجربه کردم آنروز حتی تصور برگشتن به زندگی روزمره کنونی را نداشتم ولی از واقعیت زیبایی و جذابیت کویر نمی توان گذشت . فکر کنم آمادگی و ظرفیت ما در مقابل بزرگی کویر اندک است که تحمل آن را برایمان سخت می کند.

فوری جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ

بابا نامردا!
خبر بدین به این جوان دور از وطن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد