فقط یه درد دله

دیشب حال خوبی نداشتم به چند دلیل:

ـ چند روز پیش از پله سر خوردم و دنبالچه م آسیب دیده .نمی تونم بشینم و خم و راست شم و از انجام دادن جزئی ترین کار عاجزم.

ـ کتاب عقاید یک دلقک رو خوندم و شدیدا تحت تاثیر شخصیت اصلی داستان قرار گرفتم و به هیچ وجه نمی تونم از حس درماندگی و بیچارگی شنیر فاصله بگیرم.

ـ دوست دارم پسرم به حرفم گوش بده و سعی بیشتری برای درس خوندن بکنه و از خودم عصبانیم چون وقتی بعد از دو ساعت از تو اتاقش بیرون میاد ،طراحی زیبایی رو نشونم میده و میگه مامان ببین چی کشیدم و من حتی یه نگاه کوتاه هم بهش نمی کنم و میگم تو این دو ساعت به جای درس خوندن اینو می کشیدی .بعد چند صفحه ی اول کتاب شازده کوچولو رو یادم میاد و خودم رو سرزنش می کنم که کاش نگاهی به طراحی انداخته بودم لااقل.

و دیگه اینکه نگران دو تا از آدمایی هستم که خیلی خیلی دوستشون دارم ،شوهرم و خواهرم

نظرات 10 + ارسال نظر
هانیه دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ http://gamaj.blogsky.com

عقاید یک دلقک از اون کتاباس که از ذهن آدم بیرون نمیره. مخصوصا صحنه آخر که شنیر تو ایستگاه قطار میشینه و ساز میزنه!

باران دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ http://bluerose.blogfa.com

سلام
عیدتون مبارک بهترید؟
مامان عزیز استراحت استراحت بهترین دوای کمردرد شماست....
پس صبر کن خوب میشی!!!!!!!!!
این روزا دیگه بر نمی گرده تلخ یا شیرین پس بهتره با روحیه ی بهتر خاطره انگیزش کنید برای عزیزات.....

بیخیال سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ق.ظ

همه چی خوب می شه
مادرا همیشه نگرانن
و همینطور خواهرا
شبیه خواهر بزرگم حرف میزنی

فووری چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ http://helpthemis.blogfa.com

خووب میشی اونوقت دوباره میریم شنا مسابقه میذاریم تو مثل همیشه اول میشی.دعا می کنم برات خیلی زود خوب بشی فقط جون فووری نگران هیچی نباش.

باران پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ق.ظ

سلام خوبید؟
شرمنده شعر خانم کمالی رو ندارم برای نقد یکشنبه
میتونید برام کامنت بذارید ... دوست دارم خیلی بوس

باران جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ http://bluerose.blogfa.com

سلام مامان نگران بهترید؟
ممنون از کامنتتون.................

- با دنیا و زندگیِ زمینی بر سر مهر باش.

- سالی یک بار به جایی برو که تا کنون هرگز نرفته‎ای.

- بدان که بهترین ارتباط، آن است که عشق شما به هم، از نیاز شما به هم سبقت گیرد.

- وقتی می خواهی موفقیت خود را ارزیابی کنی، ببین چه چیز را از دست داده‎ای که چنین موفقیتی را به دست آورده‎ای.

- در عشق و آشپزی، جسورانه دل را به دریا بزن.

دالایی لاما

خاطره چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ http://nimkate paeez.blogfa.com

سلام خانوم جون بهترین

بااین که این هرچه ازماست که برماست وخدا بی تقصیره ولی خدا بدنده!! خیلی ناراحت شدم وقتی ازبچه ها قضیه دنبالچه رو شنیدم
غصه نخورین مطمئنم یکی چشمتون کرده بااین شعرخوشگلاو متنای خودمونی زیبا که مینویسین معلومه دیگه چشم میخورین یه اسپندی واسه خودتون آتیش کنین مطمئنم دودش زمینگیرمیکنه اون آدما رو

مطهر شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ق.ظ http://modara.blogfa.com

با سلام و سپاس

اسم؛!عیل شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ق.ظ http://rosubeghalam.blogfa.com/

فقط خواهرتون می تونه از این کلاس در بیاد بره اون کلاس



می کشیدش!
بزارید زندگی کنه و هرچقدر می تونه در بخونه . غیر مستقیم . غیر مستقیم ه در بیاریدش

گل پسر یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ب.ظ

خب استعدادش رو خفه نکنین
همه که نباید دکتر مهندس بشن برخی ها استعدادهای متفاوتی دارند

پسرتون اگه نقاشیش خوبه بزارید نقاشیش رو بکشه و تشویقش کنید و در کنار تشویق ازش بخواین که درس بخونه . وقتی شما به علایق اون اهمیت بدین اون هم به علایق شما اهمیت میده

نزارید از درس متنفر بشه و با تشویق شما و احساس رضایتی که در شما از خودش میبینه بزارید بخواد بیشتر خوشحالتون کنه و درس بخونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد